Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

Jobb!

Av Aamor & Tina - 7 juni 2012 18:02

Alltså jag tyckte denna helgen gick rent för fort, 1 dag ledigt bara! Matte upplyste mig då att det var bara en extra dag som vi var lediga, hihi snacka om att jag är förvirrad men det kändes tufft att gå upp i morse så det var nog därför, hihi.


Varit rätt så hyfsat väder trots allt idag, mulet men inget regn så vi har velat vara ute lite i vår hage.

Syrran försökte dra igång mig så vi skulle springa lite men jag är rätt trögstartad men till sist började jag jaga henne men då vänder hon sig om och slår omkull mig!

Den damen borde vara brottare alltså!

Matte var lite sen för hon skulle inom på biblioteket, komdärifrån med 2 Mp3-böcker så hon verkade nöjd men hon gnällde att de har rätt lite Mp3-böcker, de flesta är CD-böcker och inte ens de är så många.


Nu har vi varit hemma ett tag, självklart har vi suttit ute en stund men katterna syntes inte så vi gick in.

Matte har kammat om min tofs så nu ska jag ta en liten kvällslur, hihi!

Gammal bild när jag fått syrran på rygg, händer inte så ofta tyvärr, hihi! 


 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

7 juni 2012 18:49

Matte får säga till på biblioteket att hon (och förmodligen många andra) VILL ha böckerna på Mp3! Skivorna behöver inte bytas stup i kvarten som dem på vanliga CDn.
Toppen med en hel bok på bara en skiva. Måste vara mycket billigare att tillverka dem!!!
ALLA Daisy-böcker (= talböcker) är på Mp3 filer, men man måste ha särskild tillstånd för att få låna dem.
Ha en trevlig torsdagskväll!

=^.^=

Kram å puss på nosen ;-)

http://thhp://hjuliahullerombuller.blosgspot.se

Aamor & Tina

7 juni 2012 18:54

Jo hon ska säga till nästa gång hon ska dit.

 
Edith

Edith

8 juni 2012 07:14

Jag tycker nog att din syrra är en riktig tuffing. Brottar-syrra hihihi. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

8 juni 2012 17:33

Hon kan hon, hihi!

 
Frasse

Frasse

8 juni 2012 15:09

Vilken tuffing till syrra du har, brotta omkull dig bara så där... *fnissar* Du får lägga dig i träning så att du kan ge henne en ordentlig match nästa gång. Ser ju på bilden att du har det som krävs, så det är nog bara lite extra matchning som fattas :-)
Matte säger att hon tycker att mp3-böcker låter mycket mer praktiskt och lätthanterligt än cd-böcker, konstigt att inte bibblan satsar mer på det.
Matte och jag önskar er alla en härlig helg!
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

8 juni 2012 17:33

Nu trillar jag rätt så lätt för det blir enklare så för har hon bestämt sig att fälla mig så gör hon det men vill jag inte blir jag "stor" och då kan även jag, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards