Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Aamor & Tina - 8 juni 2012 18:13

Äntligen är det helg och sista dagen för mig att "jobba", var rätt trött i morse så det känns bra!

Matte tog matteföräldrarnas bil till jobbet idag för det såg ut att bli regn, kom först vid middagstid så hon hade klarat sig på morgonen men det kom rätt mycket när hon slutade.


Syrran och jag har sovit en del och busat en del, vi har rastad mattefar och skällt på 2 hundar, hihi!

Jag hälsade på en stor svar blandras i morse, ibland skäller jag ut henne men idag orkade jag inte spela tuff, hihi!

Mattefar skulle släppa ut oss i hagen efter middag men vi såg att där var blött på trädäcket så vi vände snabbt in igen så tassarna inte blev blöta.


Matte kom och jag ropade nästan jippie, hon fick 2 pussar och en frolic och massor av gos och sen gick jag och la mig igen tills vi skulle gå hem.

Matte informerade mig på hemvägen att det inte blev nått kattspanande för det regnade men när vi kom runt hörnan kom 4 katter gående så jag satte mig ner och vägrade gå in, hihi!

Matte hade lite tur sen för de sprang vidare och då kunde jag också gå, hemskt när bakbenen bara viker sig så där och rumpan blir så tung, hihi!

Inne la matte upp mat till mig så jag gick och la mig, har ätit det nya torrfodret i 3 dagar nu så jag kanske hoppar över det idag eller äter senare. Matte fick lägga det på golvet igår med till mig för att jag skulle ta det.

Först försökte hon lura mig med att vika in det i en godisbit men den lätta gick jag inte på utan backade undan som om höll i en farlig sak. Matte sa att jag såg rolig ut så det är tur att jag kan roa henne med mina matvanor också, hihi!


Trevlig helg på er alla!

Gammal bild men jag har samma ställning nu, hihi! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards