Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Aamor & Tina - 10 juni 2012 19:27

Jisses vad jag och matte blev skrämda igår kväll! Matte satt och kollade på TV och jag låg och sov på golvet och då hör vi något yla.

Matte tittar på mig och jag tittar på henne men så frågade hon mig "vad drömde du om gubben?".

Jag? Var det jag som lät så där? Jag blev rädd men när matte sa att det var jag så rullade jag runt och somnade igen!

I morse sov vi inte så länge som igår men vi låg kvar, matte lyssnade på bok och ja - jag sov, hihi!

När matte gått upp och allt var klart utom frukosten så gick vi ut, blev en halvlång runda.

I början fick vi sällskap av Ollie och Chandi men de vek av innan vi kom ner till parkeringen men när vi kom tillbaka så satt Ollie och väntade.


Vid middagstid gick vi och hälsade på syrran ett tag, vi busade ute en liten stund och sprang senare i den långa hallen men sen stöp vi i vars en säng, hihi!

Vid 15 var vi hemma igen men matte ville inte sitta ute för det stänkte lite, vekling, hihi!

Sen har vi slappat men nu för en stund sen ville jag gå ut och vi kollade om "mina tjejer" var ute men inga syntes så vi gick hemåt istället.

Pausade på stenen innan vi gick in och då kom Ollie och han var så kelig så, först med matte där han kröp upp i hennes knä och sen fick jag massor av kel av honom, så härligt!

Nu tänker vi slappa vidare för i morgon är det vardag igen, suck!

Jag när jag var ca 9 veckor! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards