Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Aamor & Tina - 11 juni 2012 18:54

Är så trötter på måndagsmorgnarna och ändå har jag inte gjort nått speciellt under helgen men det hör väl till att man är trött när klockan ringer tidigt!

Vi gick iväg och jag spanade efter nån att hälsa på men inga syntes, har alla börjat semestern redan eller!

Syrran mötte mig vid dörren och vi hälsade snabbt innan jag gick in och hälsade på matteföräldrarna.

Vi har tagit det lugnt idag, en del busande ute men annars lugnt.

Min mage har inte riktigt vant sig riktigt än med min nya mat, matte vet att man ska blanda med det gamla fodret men det vill jag ju inte äta så vad göra då mer än duscha baken dagen efter man ätit!


Matte jobbade inte länge idag emn hon var inne och handlade innan hon kom men det var bla godis till mig, torkad kycklingfilé så hon är förlåten, hihi!

När vi kom hem så gick vi först in för att lägga in varorna men sen gick vi ut igen men jag såg bara några av katterna som inte hälsar på mig eller matte men det kom en liten tvåbent (11 år) och hälsade på mig och sen snackade hon med matte.

Jag har blivit friserad nu, tofsen satt på sne och jag hade några tovor vid nacken men nu är jag fin igen, hihi!

Jag ska ta en liten lur nu tills jag ska gå ut nästa gång för sen är det full fräs till jag stupar eller matte går och lägger sig, hihi!

Gammal bild! 



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards