Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Aamor & Tina - 20 juni 2012 18:48

Matte gnällde på mig i morse för jag gick så sakta när jag skulle till syrran men där fanns så mycket att nosa på och titta på det var bara det att matte inte såg allt eller hade tålamod att vänta in det som kanske skulle hända, hihi!

Till sist cyklade mattes kollega och make om oss och när jag hörde vem det var fick jag fart och ville springa efter dom men då var matte plötsligt inte med på det!


Det har och är en varm dag, vi har varit ute mest hela dagen men vi har mest legat i skuggan och vilat oss. Blev några busturer ner på gräsmattan men vi tyckte att det blev för varmt.

Mattefar tyckte att vi kunde pinka av oss i hagen, vi brukar göra det under dagen men idag ville vi inte alls så han fick allt ta med oss ut på en runda, hihi!

Vi tuffade oss mot en hund vi mötte och mattefa säger att jag blåser upp mig och blir bredbent i gången, ja det gäller att skydda de sina!


Matte kom och så gav hon sig iväg igen! Hon och mattefar skulle ner till affären och shoppa lite inför helgen, hon hämtade mattefar så slapp han cykla med alla sakerna.

Vi är hemma nu i alla fall och jag har hunnit snacka med Igor och Chandi så jag är rätt så nöjd!

Tänkte sova en stund nu så jag orkar hålla igång matte senare, hihi!

 

Gammal bild på mig och matte!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards