Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Aamor & Tina - 21 juni 2012 19:27

Äntligen är det fredag, torsdagvar det visst men i vilket fall som helst ska vi inte upp tidigt i morgon, jippie!

Matte har liksom inte förtånd att gå och lägga sig i tid om kvällarna utan säger bara "oj nu blev klockan mycket igen, tänkte inte på det för det är så ljust". Tänk lite matte eller titta nån gång på klockan i alla fall!


Det har varit en varm och härlig dag och vi har mest varit ute i vår hage och uppe på altanbordet hos mattefar, mattemor har nämligen varit på rymmen i dag igen! Börjar bli en ful vana minsann!

Sen har mattefar lurat oss ett antal gånger och sagt att hon kommer men hon kom aldrig, lurifax den där alltså!


Matte kom i vanlig tid och sen fick jag åka bil hem, toppen!

Vi gick in med våra saker, matte hade lite mer med hem än  morse. Mattefar hade köpt lamelldörrnät till oss som vi ska ha i balkongdörren, matte blir helt nipprig om en fluga kommer in!

När allt var inne gick vi ut igen och jag fick hälsat på några kattkompisar, Igor, ett par gånger kom ha och sen kom hans bror KaKa eller Kaki som han kallas och sen kom Bebe, han har först börjat hälsa de senaste dagarna.

Även några mindre tvåbenta kom och klappade mig och snackade med matte!


Nu ska vi nog inte göra mycket mer i kväll, matte kanske startar en maskin tvätt men sen får det vara för hon har satt upp myggnätet och satt in disken redan.

Jag ska nog ta en tupplur för det har inte blivit tillräckligt under dagen.

Jag åt mat hos matteföräldrarna, matte tog med min mat dit i morse för jag har inte ätit på 2 dagar så hon tyckte att det var dags nu!


Nu vill vi önska alla våra vänner en riktigt Glad Midsommar och så får vi hoppas att vädret inte läcker rent för mycket!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards