Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Aamor & Tina - 28 juni 2012 18:30

Nu börjar jag och matte verkligen längta till semestern och den närmar sig, 1 dag och sen baa 2 veckor att jobba till - ska bli så skönt!

Jag är ju lite sliten när man ska upp så tidigt alla vardagar men jag har samtidigt en väldig tur som slipper vara själv hemma och har tillgång till att vara ute precis när jag vill och om vädret är bra!

Vädret har varit just så idag - så härligt! Sol och värme och den var välkommen efter allt regn och höstkänslan de senaste dagarna.


Affi, jag och matteföräldrarna har varit ute nästan hela dagen och det är ljuvligt!

Jag ville busa med Affi ett tag men tro inte att hon var sugen på det just då, ska tydligen alltid bara vara när hon vill så jag blev lite småilsk på henne.

Hon lyckas nästan allid få igång mig när jag inte vill, på det ena eller andra sättet.


Matte kom nästan i vanlig tid, hon kom in och hälsade för at sen gå igen - fisigt!

Nu gick hon inte så långt utan bara ut till bilen som skulle tömmas på saker, den ska lämnas in för lackbehandling i morgen och så städas den också invändigt - matte säger att den sen luktar "ny bil" igen.

Jag satt vid grinden och kallade och kallade, blev nästan alldeles hes men jag fick inte hjälpa till.


Har nu suttit ute i hopp om att träffa den lille kattbebisen igen men tyvärr, träffade ändå Ollie, Kaki och Igor så det var ju bra trots allt!

Nu ska jag vila denna trötta kroppen, blev trött på matte nämligen för hon drog ut dammsugaren och jagade mig med den, kändes så i alla fall!

 

Gammal bild

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards