Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Aamor & Tina - 29 juni 2012 19:44

Bland det bästa jag vet är när matte säger "det är fredag idag Aamor", känns så bra, hihi!


Det började bra med strålande väder men vid 11-tiden började det regna och sen höll det på till 15.

Syrran försökte tvinga mig att springa ner till gräset i vår hage men jag tyckte att det var för blött så jag vägrade men hon försökte, drog mig i håret och allt men jag är ju rätt så van vid det här laget, hihi!


Matte var jätte sen och jag fick vänta väldigt länge innan hon behagade komma, nästan 1,5 timme för sent.

Hon hade varit på 3 ställen och handlat men hon hade även shoppat lite till mig så jag fick ju förlåta henne, hihi!

Vi satt ute en lång stund innan vi gick in men jag träffade bara på Kaki och han vill mest kela med matte men jag kan gå rätt så nära numera, han kommer nog snart att ge även mig lie kel - hoppas i alla fall!


Vi ska inte göra så mycket i kväll, matte tvättar och så har disken körts men sen får det vara när tvätten är upphängd.

Jag ska ut en runda till men det tar vi senare. Kanske jag vill gå en lika lång runda som i går kväll, då var vi ute i över en timme inräknat spaningen efter katter, hihi!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards