Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Aamor & Tina - 5 juli 2012 18:38

En dag till och sen är det helg, det låter ljuvligt i mina öron.

Matte sa att jag var väldigt långsam när vi gick iväg, allt skulle kollas noga så hon får ha tålamod med mig då.

Varje missfärgning i asfalten skulle undersökas, många grässtrån som kallade på mig och då måste jag ju gå dit!

Vi kom fram ändå och matte kom i tid till jobbet, hon har kört dessa dagarna så hon kommer dit snabbt.


Syrran och jag har busat lite som vanligt men mest har vi sovit eller legat uppe på bordet och kollat ut över våra domäner.

Vädret har varit varmt men det har inte varit nån direkt sol, känns nästan som om det skulle kunna komma in lite åska, vem bryr sig, hihi!


Matte hade varit på biblioteket och lånat 2 böcker innan hon kom så lite sen var hon allt, hon hittar nämligen inte så bra där, fick fråga till sist, hihi!

Jag mötte henne i dörren och hon fick en eller ett par pussar men när vi väntade in Affi så kom hon aldrig.

Matte blev nobbad av henne! Matte undrade vad hon gjort henne men hon gick inte nära matte.

Precis innan vi gick hem kom hon fram och hälsade på matte och då berättade mattefar varför hon nobbade min matte.

Jo, mattefar hade sagt till Affi att när min matte kom så skulle vi köra ner och klippa klorna!

Det var därför hon höll sig under bordet och inte kom fram, hon är för rolig.

Nu blev det inte så för mattefar kom på att vetten var där på torsdagar och då är där alltid mycket folk och djur.

Blir nog i morgon istället, vi får se hur hon reagerar då, hihi!


Jag har fått kela med Ollie när vi kom hem men sen ville matte gå in för hon hade tydligen lite att göra men än så länge har hon bara plockat undan lite på vasken och hjälp mig med bloggen!

Jag har ätit torrfoder med lite kycklingbitar, fick med oss hem från matteföräldrarna - mums!

 

Gammal bild men jag ligger just nu på samma ställe! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards