Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Aamor & Tina - 9 juli 2012 18:40

Nu har vi nedräkning här hemma! Matte sa när hon gick upp i morse "4 kvar", låter himelskt tycker jag, hihi!


Var ett sånt härligt väder i morse, stålande sol och klarblå himmel men bara en timme senare drog det mulna in och set började blåsa en del, inget regn mer än lite stänk så det kan man leva med.


Vi har ändå varit ute en hel del under dagen. Vi höll koll efter mattemor för hon rymde igen, får nog vara slut på hennes rymmande nu!


Matte kompade ut lite mer än en timme innan hon skulle sluta så jag blev lite förvånad när hon dök upp men det gjorde absolut ingenting.

Hon fågade om jag lagt mig till med en ny frilla för min ena tofssatt väldigt lös och det såg ut som jag hade en 50-talslugg, hihi!

Det hade kliat lite och sen har säkert syrran hjälp till att fixa en del, hihi!

Nu är den omsatt i alla fall för matte tyckte inte om den.


Träffade några av mina kattvänner innan vi gick in, träffade även deras matte så då höll sig katterna nära.

Tror jag ska säga till henne att hon alltid ska vara ute när jag är ute, hihi!


Matte tror att det snart ska braka loss, antingen regn eller åska för himlen är nästan svart mot öster, äh vi får väl se för hon brukar ha fel, hihi!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards