Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Aamor & Tina - 10 juli 2012 18:00

Vädret var blåsigt och regnet hängde i luften i morse så matte frågade om vi skulle ta bilen till syrran, självklart att vi skulle det, hihi!

Jag fick bråttom till garaget men matte sa att vi fick ändå gå en runda så jag fick gjort allt jag skulle så jag vill lova att det gick undan, hihi!

Snabbt in och kolla i garaget om Peggy var där, hon har nämligen kommit de sista gångerna vi varit där så nu tycker jag att hon alltid ska vara där trorts att matte säger att det inte är så.


Lugn dag hos syrran för vädret har inte varit det bästa tt vara ute i för länge.

Matte var lite sen för hon skulle shoppa lite innan men det gjorde inget.

Vi gick iväg hemåt direkt, blev en lite längre runda än den vanliga, var rätt så hyfsat väder just då.

Just nu skiner solen men det är ju så dags när det är kväll, hihi!

Vi ska ut en runda till senare men nu ska jag vila mig lite!

3 dagar kvar bara!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards