Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Aamor & Tina - 11 juli 2012 18:33

I går när jag och matte var ute så träffade jg på mina kattvänner!

Ute var Ollie, Basti, Chandi och lille Simba. De andra re höll ett vakande öga på honom och matten ifrån balkongen. Simba vågade sig ända fram till min nos och han va helt själv då men efteråt fick han en massa sprittande i benen och busade runt med de andra.

Min matte satt och skrattade åt dessa små hulliganer och jag bara njöt.

Simba tog ett skutt mot Chandi så han flög genom luften och då sa matte att han liknade en "Ninja-katt".

Matte hade mobilen med sig så ett kort på oss blev det!

 

Jag och Simba!


Jag och syrran sov mest hela förmiddagen men sen har vi hållt igång lite, några busryck har vi fått och sen slappat lite igen och så har vi pressat mattemor på godis, hihi!

Jag skulle precis gapa över en bit när jag hör vår bil bromsa (Bromsarna skriker lite när matte bromsar försiktigt) så jag glömde helt bort godiset och sprang till dörren men med mig tog jag en pipleksak som matte fick!

Matte var sen idag för hon och hennes kolleger hade varit ute och ätit en bit mat, de brukar göra det innan semestern. Jag var med förra året för då skulle de sitta ute men jag fick stanna hos syrran i år.


Trist väder idag, regnat smått hela förmiddagen och vid middagstid ösregnade det,vattnet stod ut från taken men som tur var gick det rätt snabbt över.


Nu ska jag och matte ta det lugnt som vanligt!

2 dagar kvar!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards