Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Aamor & Tina - 12 juli 2012 17:45

Jag ville gå en lite längre runda i morse men matte sa att det var det inte planerat för och så började det regna men det blev en liten omväg i alla fall.

Snart är vi lediga och då kan vi gå längre på morgonen men helst ett par timmar senare, hihi!


Variten rätt så lugn dag ända till vi upptäckte att mattemor tänkte rymma ett tag för då såg vi till att passa henne ordentligt men det hjälpte tyvärr inte. Som tur var kom hon tillbaka igen.


Matte var lite sen för hon skulle först in på "posten" och hämta ett paket med böcker hon beställt som inte gick in i vår brevlåda men det tog inte så många minuter.

När vi kom hem mellanlandade vi på vår vanliga sten och ut kom katternas matte med Simba - jag fick pussat honom idag också   , man blir ju så lycklig.

Men efter en stund lyfte hans matte upp honom och bar iväg med honom trots att jag kallade tillbaka dom så kom de inte igen. Då hörde katternas matte mitt låga kallande och sa att han kom tillbaka senare, de skulle bara hälsa på en kompis, phu vilken tur!

Ska kolla in om det stämmer fast senare, hihi!


En dag kvar!

 

Gammal bild!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards