Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Glad sommar!

Av Aamor & Tina - 13 juli 2012 18:53

När klockan drog igång i morse stängde matte snabbt av den helt oh sa "nu ska du inte starta förrän om 5 veckor", lite knasigt va!

Sista dagen innan semestern och det känns så härligt att säga semester, ett stort plus om vädret är bra men det skönaste är att vara ledig och slippa gå till syrran så tidigt och varje dag!


Vi har anars tagit det rätt lugnt, vi har rastat mattefar lite och sen rastade han sig själv med tt rymma från oss, han stack ner till stan, inte så väldigt populärt enligt oss men desto gladare blir vi när han kommer tillbaka, hihi!


Matte slutade tidigare idag, trodde jag, för hon kom och hämtade mig strax efter 13.30 men vi körde sen på helt fel håll men när vi stannade och jag såg var vi var fick jag väldigt bråttom!

Jag skulle hälsa på på mattes jobb och önska alla där en Glad sommar!

Jag delade ut pussar till höger och vänster men ag saknade en speciell person, jag gick runt och nosade var han kunde vara men jag såg inte honom någonstans så jag letade upp stället där han brukar sitta och la mig under hans skrivbord och väntade och när han sen kom ut från ett annat rum blev vi lika glada bägge två, han satte sig på golvet och jag gav honom flera pussar, hihi!

Matte säger att jag är så duktig när jag är där och att alla blir så lugna, de som vill rata med mig då så klart, hihi!


När matte och jag kom hem fick hon nog ett tokryck!

Hon fick fram dammsugaren och den fick jobba som tusan rent, sängen blev renbäddad och tvättmaskinen igångsatt.

Det värsta var när hon gick ut genom ytterdörren och sa att hon skulle bara upp till förrådet, jag fick ju stanna kvar och hon rännde dit 2 gånger!

Till sist hamnade hon själv i duschen och då förstod jag att hon var klar ör idag så jag gick och la mig helt utmattad!


Nu är vår nedräkning slut för nu börjar vår semester!!!

 

Gammal bild!


 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

13 juli 2012 19:24

Njut av många klocklösa dagar! Ni går upp når ni vill och kan vänta på katterna hur länge som helst på morgonen! Mysigt!

=^.^=

Kram och Nosbuff

http://thhp://hjuliahullerombuller.blosgspot.se

Aamor & Tina

13 juli 2012 19:27

Ska bli så ljuvligt! Jag ska tvinga matte att sitta ute mycket och länge, hihi!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

13 juli 2012 21:33

Så skönt för er att ha semester, så ni slipper vakna till plinget på den däringa klockan,mjau
hoppas ni får en solig semester.

Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

13 juli 2012 21:44

Det ska bli så gottigt men det tar några dagar innan man "fattar" det, hihi!

 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

14 juli 2012 16:06

Ni fattar nog först på måndag att ni är lediga!
Klockan är tyst på morgonen (om nu matte inte glömmer att stänga av den *fniss*)!

=^.^=

Kram och semesterbuffar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

14 juli 2012 19:05

Tror också att det är så ja!
Matte har redan stängt av klockan, hihi!

 
Laika

Laika

14 juli 2012 16:16

Ja, men vovvar på arbetsplatser är ju helt genialt. Tänk så glada folk skulle bli om du var där var och varannan dag och spred din charm omkring dig.

Underbart med semester nu, hoppas ni får njuta av en massa soliga dagar med varma, sköna sommarvindar...

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

14 juli 2012 19:04

Det hade varit bra för att sprida glädje är vi bra på!
Härligt med semester!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards