Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Aamor & Tina - 14 juli 2012 20:53

Matte lovade sovmorgon nu när semestern börjat men jag kallar det inte sovmorgon när hon aknar klockan 04 och tar upp en bok och ligger och läser i 2 timmar!

Jag fick lägga mig under hennes säng för att det skulle bli lite mörkare.

När hon väl somnade igen blev det sovmorgon och det med råge, hihi!

Vi gick en runda och sen kollade jag efter mina kattvänner. Ollie kom fram men han hoppade upp i min mattes knä och ville gosa där och så pussade han min matte på hakan och gick runt hennes huvud!

Jag blev faktiskt avundsjuk, dels att han kelade med MIN matte oh sen att min matte kelade med HONOM!


Vi gick bort till syrrn en stund för vi skulle hämta hem vår bil, matte drack ett glas vin där i går innan vi gick hem så hon fick inte köra den hem. 

Matte tog med sig Affi och mig på en långrunda men det var så varmt och kvavt, var inte så skönt för jag blev så varm.

En halvtimme senare körde vi hem och då började det åska och regna.


Jag har sen sett till att hålla igång matte, jag har veat busa här inne och sen har jag velat gå ut och vi har nog suttit ute mellan 1-1,5 timme efter varje runda, de har blivit fler än vad jag har varit i behov av, hihi!

Trodde hon att hon bara skulle slappa och inte göra mer än lite för det kan hon glömma för jag ska underhållas, hihi!

Matte lagade köttfärssås och spagetti och jag fick lite okryddad stekt färs på mitt torrfoder, gott!

Vr ute nu för en stund sen och då hörde matte att det mullrade i fjärran men det stuntar jag i, åskan får vara var den vill för mig, hihi!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards