Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Aamor & Tina - 17 juli 2012 17:42

Vad matte var gnällig i gårkväll! Hon tyckte att det var kallt ute och ville inte sitta ute så länge och så vidare, var ju inte det skönaste vädret men hon kunde ju tagit på sig mer kläder men hon vägrar ta fram vinterjackan, hihi!


Nu så börjar det likna nått ordentligt när det gäller att ha sovmorgon, vi sov nästan till 9.30 men på kvällarna har det inte blivit någon bättring för matte släkte först klockan 02!

Får snart rätt på det också fast då blir det väl ingen sovmorgon så jag får fundera lite hur jag ska göra!


På min morgonrunda träffade jag på lille Simba, han var ute med sin "storebror" och så ville han sno mig eller kanske bara mitt koppel, hihi!

 

När jag sen smög mig närmre blev han lite rädd och hoppade iväg med en flasborste till svans men han kom tillbaka efter ett varv i rabatten!


Jag har varit och passat syrran och mattemor för matte skulle iväg och handla och då ville mattefar hänga med så de var borta jättelänge och hade tydligen varit i massor av affärer.

Matte var bland annat uppe i "vår" köttaffär och handlade kött där, hon fick 200:- av sina kolleger när de var och åt här hos oss i april så nu shoppade hon upp det och lite till.


Vi åt middag hos matteföräldrarna och de bjöd på kotletter, som mattefar köpte i köttaffären och matte fick bara en liten bit för jag åt resten, Affi åt fettet för det klarar hennes mage. Den var jättegod!


Vädret idag har varit ja - trist! Regnigt, blåsigt och kallt, om det ändå hade kommit ett ordentligt åskoväder och skrämt bort allt det dåliga vädret!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards