Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 3 augusti 2012 15:49

Jag fick inte låna datorn igår för matte var upptagen med den hela tiden!

Hon körde en total genomsökning så vi inte hade virus och det tog sin långa tid, hihi!


Jag snackade med 2 hundar igår, en stor tjej som jag snackar med ibland och skäller ut ibland, hihi! Hon är nån Rottweiler korsning och jätteleksen men jag backar när hon kommer farandes, jag vill bara nosa och sen är det bra tycker jag!

Senare träffade jag på vägg-i-vägg grannen och hon kom gåendes med en hund och det ska hon inte ha så jag skällde ut dom lite, hihi!

Efter en stund hälsade vi och fast han inte var fullt vuxen var han rätt så stor men när han ville leka så gick jag och la mig och tittade efter katterna istället, matte och grannen skrattade åt mig!


Annars har vi inte gjort mycket, jag kollade matte när hon gjorde mat, svampomelett så den kunde hon själv behålla, örk!

Matte påstår att jag lägger mig till med egna regler nu när vi har semester! Vad egna? Det är VÅRA regler, hihi!

Jo det är så att när jag ätit så ska jag ha mitt "eftermaten godis" har alltid varit så och så ska det alltid förbli men innan har jag gått och lagt mig men nu vill jag ut och gå en runda!

Okej att jag behövt, inkomster och utgifter ni vet men det är inte alltid jag behöver men jag lurar matte och hon vill ju inte chansa att jag luras, hihi!

Det är så lätt att få henne till det jag vill men säg inget, hihi!

Fick matte till att gå ut med mig precis när hon lagt sig också klockan 01.10, hihi fast jag behövde lämna en liten 2.a så jag lurades inte men sen sa hon att det var som om f-n forit i mig!

Jag hoppade upp i en av mina sängar och bäddade runt så dynan for all världens väg och sen upp i nästa för att göra likadant, sen ville jag upp till matte som lagt sig igen och där bäddade jag också och sen var jag helt slut och la mig under mattes säng!


Idag skulle vi ta det lugnt här hemma men så ringde mattemor och frågade om jag ville komma och leka med Affi en stund, lite jobbigt men matte lovade att hon inte skulle lämnna mig där så okej en liten stund!

Affi blev så glad när jag kom men sen ville hon upp på bordet och så var det bra med den leken!

Matte sa att hon ville nog bara se så det var bra med hennes lillebror.

Matte ska nog snart laga mat och jag ska nog hålla mig framme då för det verkar vara nått med köttfärs och det är alltid gott, hihi

 

Gammal bild men så här håller jag koll på mattes matlagning!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards