Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 8 augusti 2012 18:33

Jag fick vara lite snäll mot matte efter att jag hade tungan ute igår när hon tog kortet på mig, hihi!

 

Måste faktiskt erkänna att mattan var skön att ligga på.

Har även testat att torka nosen på den och jag måste säga att den var perfekt, hihi!


När jag var ute på sista rundan igårkväll så såg vi att Simba var ute och lekte, han försökte fånga nattens insekter och han såg så rolig ut, vi satt där och njöt av honom en lång stund men till sist hoppade han in till sig och då gick vi också in!


Idag har matte och jag tagit det lugnt och bara njutit av att vara hemma.

Varje gång jag tittar på matte eller passerar henne säger hon "hej min Pärla" och jag känner mig så nöjd!


Vi har varit ute på en långrunda och som det blåste, den längsta biten hade jag vinden i rumpan så allt hår blåste framåt, hihi. Tur var att efter en bit var det nerförsbacke och då blev vinden inte lika stark!

Har alltså blåst halv storm idag och regnat lite.

Jag och matte mötte grannen barnbarn och han sa att han längtade till jobbet nu, ska börja jobba på måndag och när han trodde att matte också skulle börja då tyckte han lite synd om henne som hade en vecka ledigt till, hihi!

Det tycker inte vi, hihi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards