Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 10 augusti 2012 18:32

Vi sov länge idag, oj vad skönt det är, hihi! Fast det blev ändå inte så många mer timmar än vanligt för matte läste länge, som vanligt.

Vi gick ut på dagens första runda och sen satte vi oss ett tag och kolla katterna, ja matte lyssnade på bok så hon hade annat för sig, hihi.

Rätt som det var kom Ollie och kelade med min matte men det gjorde inget för jag höll koll på Simba som satt i buskarna.

Fast när Ollie hoppade upp i mattes knä och sen upp på hennes axlar för att kela kind mot kind med MIN matte fick jag ju hålla koll på honom istället så han inte snodde min matte!

Efter ett tag hoppade han ner och då ville jag upp i mattes famn för att kolla vad Ollie gjort där uppe, hihi!


Inne igen så satte matte igång och släktforskade ett tag men efter en timme blev hon trött i ögonen och började göra lite annat, jag sov så jag brydde mig inte vad hon gjorde, hihi!

Vi gick ut lite senare, blev en halvlång runda. När vi satt där ute så kallade vår granne på oss, hon som bor vägg i vägg men i trappan bredvid, hon undrade om vi ville ha lite kaffe och det tackar man inte nä till, hihi!

Jag undresökte hela lägenheten, under soffan, under sängen, och uppe i olika möbler, hihi. Matte sa till mig att hålla mig på golvet men grannen sa att det gjorde inget - såna gillar jag!

Det var kul att gå på besök men nu är jag trött för det tar på att kolla in varje millimeter, hihi!

Just nu ligger jag i sin TV-säng, hihi och matte skriver till mig, kollar på handboll och lyssnar på "Till minne av Charlie K".

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards