Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 12 augusti 2012 19:43

Jag och matte skulle kolla på "stjärnfallet" i gårkväll men det var tyvärr molnigt precis över öster där det skulle vara så vi såg inget.


Det har inte blivit många knop för mig idag, jag snackade snällt med matte när jag hörde att hon vaknat och sen gick vi ut på dagens första runda, blev en kortis, hihi!

Inne igen fixade matte frukost till sig själva och satte sig vid datorn för att kolla in lite nyheter och annat.

Efter så åkte min nattsäng i tvätten men först skulle den "avhåras" så det gjorde hon ute på balkongen medan jag kollade henne noga så hon inte kastade ut min säng över räcket, hihi!

Efter så satte hon lurar i öronen och lyssnade på sin bok "Till minne av Charlie K" samtidigt som hon startade den där saken som låter och suger, hihi!

Jag la mig under sängen för att slippa undan den men så hör jag matte gnälla om "dåligt sug" men det löste hon genom att byta påse, hihi!

När golven var klara fick min kökssäng en omgång av sugen men då var jag tvungen att komma fram och kolla så dammsugaren inte svalde hela sängen.

Efter allt mitt slit, hihi tyckte jag att det var dags för mig att få gå ut och kolla katterna så det gjorde vi och matte hade lurarna kvar i öronen för det var så spännande sa hon.


Tror matte fick nått fnatt sen för jag blev terroriserad! Hon fick fram sin "stora" kamera och började jaga mig med den!

 

Inte nog med en bild utan det blev många och olika nära, suck!

Här ligger jag i TV-rummet!

Sprang sen ut i köket och försökte gömma mig mellan sängen där och bordet men det blev likadant, massor av bilder!

    

Tog chansen sen att sticka när hon kollade på de tagna bilderna så jag kurade ner mig i sängen i TV-rummet men även där hittade hon mig!

 

Vi såg inget "stjärnfall" i går men nu gör jag det, hihi!


Handbollen stod sen på matte agenda men samtidigt satt hon och läste i sin bok men först åt hon mat.

Jag passade på att sova och matte påstod att jag drömde för jag låg och "snackade"!


Ute igen efter matchen och då träffade vi på mattes kollega som hälsade på en väninna som bor i huset bredvid vårt, hon hade inte sin kanin Kalle med sig tyvärr, hihi!

Satte oss på stenen och kollade lite katter och grannen i vår trappa kom och snackade med oss.

inne åt jag min mat och jag har fått mitt godis efteråt men nu sa matte stopp så jag gickoch la mig istället!


Varit ett härligt väder idag, varmt och soligt men nu på kvällen har det börjat mulna!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards