Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 13 augusti 2012 17:32

Jag väkte matte i morse för jag behövde gå ut så hon fick bråttom ur sängen och på med kläderna och sen gick vi ut, matte kan man lite på, hihi!

Vid middagstid gick jag och matte till syrran, jag givk frivilligt dit idag, helt otroligt säger matte, hihi!

Men sen blev jag lämnad där! Matte skulle handla och hon tog mattefar med sig så jag fick vara kvar där och passa töserna, mattemor och Affi!

Sen lämnade matte mig igen för hon skulle cykla ner på Netto och handla nått även där!

Jag gillar inte alls att bli lämnad så där när vi har semester!


Nu är vi i alla fall hemma och jag såg inga katter som ville kela med mig men jag såg några som sprang förbi mig och det är ju inte så illa det heller.

Matte säger att vi får kolla nästa gång vi går ut.

Har varit och är ett stålande väder, varmt och skönt med lite moln som kommer med skugga lite då och då!


Ett kort till från mattes terrorisering igår, hihi!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards