Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 21 augusti 2012 17:45

Inte nog med att matte jobbade igår, hon skulle jobba idag också!

Jag hade hoppats på en mjukstart med 1 dag första veckan, 2 dagar andra och så vidare, hihi!

Det var rätt så lätt att gå upp men det är inte kul att matte ska vara iväg hela dagen. Vet att hon måste men det är ändå rätt så trist och jag har det bra hos matteföräldrarna och syrran men det är ju inte min matte!

Nu blev jag lite gnällig, hihi!


Har varit varmt idag också men inte så soligt och inte lika varmt, lite skönare trots allt.

Vi har varit ute hela dagen och jag har legat mest på parasollfoten och spanat åt det hållet som matte kommer in från.

Väntan på matte kan bli rätt lång för jag började vänta redan innan 10, hihi!

 

Bild från 2009 men samma parasollfot, hihi!


Strax innan 16 hör jag nått som plingar och tittar på mattermor och då säger hon "det var nog matte som kom nu" så jag rusade mot grinden och fick syn på henne, ställde mig på bakbenen och när hon böjde sig ner fick hon en puss och när hon trampat över grinden skulle vi kela och när hon satte sig i en stol slängde jag mig på rygg på trädäcket så hon kunde lyfta upp mig och så låg jag i hennes famn på rygg, så gott!

Mattemor kallade mig bebis, hihi!


Vi gick hem strax efter, kollade lite efter katter men sen gick vi in.

Matte lagade mat och så hör jag henne säga "mmmm, vad gott det blev" så jag gick fram i hopp om att det var nått även för mig. Snacka om att jag blev besviken!

Hon hade köpt lite färska kantareller som hon smörstekte  och så lite grädde och la på en smörgås, det var inte gott alls men matte önskade att hon köpt fler såna saker, örk!

Jag gick och la mig igen!


Vi ska gå ut en runda lite senare och då hoppas jag några katter är ute, har sett några från balkongen när matte lyfte upp mig!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards