Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 22 augusti 2012 18:15

Matte sa att hon skulle ta bilen i morse och det hade jag ju inget emot för det innebar att även jag fick åka, hihi!

Nästan lika bra som att åka bil om inte bättre var att jag fick ordentligt med morgongos av Peggy.

Hon kom springandes när hon såg oss vid garaget, först kelade hon mycket och sen fösvann hon in i garaget och inte kom hon när matte kallade så hon fick stanna där.

Det är en länga med 17 garage så hon kan gå ut när nästa öppnar.


Mattemor och hennes svägerska har varit på rymmen idag, de var borta ca 2 timmar och gissa hur glada vi blev när hon kom hem igen.

Först höllt vi på att välta henne och sen satte vi oss vid godislådan och tyckte att vi varit duktiga, hihi!

Vi fick godis för mattemor kan inte motstå våra ögon, hihi!


Matte var lite sen även idag för hon var på ÖB bla och shoppade lite, godis till mig så hon är förlåten, hihi!

Fick åka biln hem också, kollade noga om Peggy var kvar i garaget men vi såg henne inte.

Jag ville kolla om katterna syntes men matte sa att vi måste gå in för hon hade saker som måste in i kylen men hon lovade att vi skulle gå ut direkt igen.

Vi tog en runda och sen satte vi oss på stenen och då kom Peggy och gosade lite mer.

Matte lagade mat men jag ville inte ha när hon åt så hon har sparat lite okryddat kött till mig om jag vill ha sen.


Skiftande väder idag, ösregn, sol och nu blåser det som tusan så det är tur man hänger fast vid matte, hihi!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards