Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 23 augusti 2012 18:48

Matte la sig tidigt igårkväll och det gillar jag, visst hon låg och läste till 23 men vi var i alla fall i sovrummet!

Sovit gott hela natten, tar på att gå upp tidigt varje morgon.


Jag fick inte åka nån bil i morse, matte sa att jag skulle gå till syrran och det kunde jag väl göra men jag skulle minsann gå långsamt och titta på allt möjligt, hihi.

Matte uttryckte att jag var FÖR långsam, hihi!


Affi och jag har legat på bordet en stor del av dagen men vi har även legat och sovit i matteföräldrarnas hammock, den gungade så skönt så där litegrann.

Mattefar satt bredvid i en stol och lyssnade på bok och mattemor satt ute i solen när den visade sig.

Varit varmt men lite molnigt och blåsigt. Regnat lite också men först på eftermiddagen.


Vi var hemma sent idag för matte åt lite kvällsmat hos matteföräldrarna.

Kollade efter mina kattvänner men inga av dom var ute men två av mina små tvåbenta vänner kom istället och sen hälsade jag på en Berner Sennen hund som heter Åsa, hon är lite rädd för lille mig, hihi!


Inne hjälpte jag matte med lite hushållsgöromål, hon valde att starta tvättmaskinen och jag bäddade hennes säng så nu ligger täcket vikt fint åt sidan så matte bara kan hoppa ner i den när det är dags att sova, hihi!

Jag ska inte göra mycket mer än det vanliga resten av kvällen nu.

Matte sa att det redan är fredag i morgon och bara det gör mig extra glad!

 

Gammal bild men matte säger att det ser ut som jag skrattar på den!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards