Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 26 augusti 2012 17:27

Även idag vaknade matte tidigt och även idag stoppade hon lurarna i öronen så jag kunde sova vidare, tror att hon också somnade en kort stund.

Gick ut när matte var klar med allt utom sin frukost och så fort vi kom ut kom Ollie springandes, han var kelig, väldigt kelig, hihi!

Matte fick lyta upp mig för att jag skulle kunna gå runt hörnan och pinka, glömmer det när nån katt vill gosa.


Inne igen tog jag en skön tupplur medan matte åt sin frukost.

Vid middagstid gick vi bort en stunt till syrran, jag var lite bussugen och då passar hon väldigt bra, hihi!

Vädret var rätt så skönt även om det inte var strålande sol så vi satt ute på trädäcket en stund.

Gick hem vid 15-tiden och sen har matte lagat mat men den missade jag nästan, vaknade till en liten stund innan hon ätit klart så några bitar kött fick jag smaka och sen la matte några bitar i mitt torrfoder men då ville jag inte ha mer.

Fick för mig att matte hade mer kött uppe på köksbordet så jag satte mig nedanför och tjatade på henne så till sist lyfte hon upp mig så jag kunde kolla!  

Där var inte en enda bit kvar så jag blev lite besviken!


Just nu regnar det hos oss så jag hoppas jag inte behöver gå ut snart, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards