Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 27 augusti 2012 17:22

Kändes verkligen som måndag när klockan ringde men det är till att bita ihop och sen sova vidare hos matteföräldrarna, hihi!

Jag hade turen att få åka bil dit i morse för matte skulle hämta en buss (9 mans) och sen länma den under förmiddagen och då går det snabbare att komma tillbaka med bilen, sa hon.


Har varit en håll i gång dag hos syrran! först sov vi ett tag och sen ville Affi in i deras TV-rum och sen blev det race utav bara den, vi sprang runt överallt och undan gick det!

Tur att ingen kom gåendes för då hade de nog gjort volter i luften, hihi!

Mattefar skulle ner till stan på några ärenden och då passade vi på att tjata på mattemor, till sist blev hon nog lite irriterad på oss, hihi! Vi skulle upp och ner, ha godis, upp igen osv!

När mattefar kom tillbaka gick vi ut på trädäcket och då somnade vi där, vi var helt slut, hihi!


Jag hörde vår bil när matte kom, bra med bromsar som gnäller men hon lurade oss.

Vi sprang in men hon kom inte in genom ytterdörren och då kom vi på att hon antagligen gick in via trädäcket och när vi kom utsladdande där satt hon och väntade på oss. Så glad hon blir för att hon ser sin lille påg, hihi!

Lite snack med matteföräldrarna och sen hem och jag fick åka bil en gång till, inte illa alls!


Kollade efter katter men inga kända, jo Peggy men hon är lite högfärdig just nu och vill inte ens titta på mig, gör lite ont i hjärtat men hon vill snart gosa med mig igen!

Matte satte igång den där dammsugaren och undan gick det, jag hade inte en lugn stund så länge hon höll på!

Just nu ligger jag under skrivbordet och hämnas, hihi, matte klagar på att det kommer konstiga dofter lite då och då, hihi!

 

Bild från juni!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards