Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 28 augusti 2012 18:38

I går kväll när jag var ute på sista rundan satt vi ute ett tag och rätt som det var kom katternas matte ut och då följde några av dom med så jag satt och njöt omgiven av dessa underbara varelser!

Sen kom även 3 andra tvåbenta och snackade, en liten och två vuxna, härligt med tvåbenta och alla katterna!


Var rätt så trött i morse, var nog för allt bus och håll i gång igår så när matte hade gett sig iväg till jobbet så sa jag Natti Natt och la mig och sen har jag och syrran sovit nästan hela dagen förutom när mattefar ville bli rastad, hihi!


Matte var så jättesen när hon hämtade mig! Först hade hon jobbat länge och sen skulle hon in och handla och när jag höde hennes röst kom hon inte in för hon snackade med matteföräldrarnas granne.

Tröttheten försvann i ett nafs och jag ville busa med både Affi och matte och jag hämtade leksaker som vi kunde leka med.

Vi gick hem och landade ett tag på vår sten och två grannar kom och snackade, de gick förbi och sen kom två små tvåbenta och kramade mig men inga katter syntes.

Vi gick in när matte började bli hungrig och det luktade jättegott i kassen så även jag blev hungrig.

Matte hade köpt en färdiggrillad kyckling och jag fick bitar över mitt torrfoder, åh vad gott.

Okej magen kommer nog att vara i lite "oskick" i morgon men det är det värt, hihi!


Nu ska jag vila resten av kvällen, kanske busa med matte lite senare men vi får se.

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards