Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 29 augusti 2012 20:45

Idag har jag varit på kalas!

Hipp Hipp Hurra för min mattemor som fyller år idag!!!

Det kom gäster och som vi välkomnade dom, så härligt med gäster!

Värst är att eftersom jag och syrran är så vana vid att vara på bordet fick finna oss i att hålla oss på golvet när de satt vid bordet, gillade inte det nått vidare och vi visade allt att vi protesterade mot det men det hjälpte inte!


Fick även finna mig i att matte och jag inte gick hem direkt utan vi stannade kvar till 20, frågade matte ett antal gånger men hon sa att jag fick vänta .

Lite jobbigt för jag ville hem och kolla om katterna var ute.

Var inga alls när vi väl kom hem så jag får kolla imorgon istället.

Nu ska jag sova, matte serverade mat men jag hoppar nog över den idag!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards