Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Aamor & Tina - 31 augusti 2012 17:23

Jag väckte matte 5.30, behövde gå ut men det glömde jag nästan bort för Ollie kom och ville gosa men matte påminde mig om att jag väckt henne 30 minuter tidigare än klockan drog igång så jag fick allt göra vad jag skulle!

Tog den långa rundan till syrran eftersom vi hade tid och halvvägs mötte vi henne och mattefar men de hade inte gått klart sin runda så vi bara hälsade och sen gick åt vars ett håll!


Förmiddagen gick åt till vila, mattemor påstår att någon låg i sängen och snarkade, konstigt för syrran låg uppe hos mattefar och det kunde väl inte vara jag som snarkade, hihi!

Sen har vi hållt igång med allt vi kunnat komma på, hihi, vi har kört med matteföräldrarna och busat runt samt tiggt en massa godis, hihi!

Till sist blev de nog lite irriterade men vi tittade bara på dom  med "ojdå" blicken och sen härjade vi vidare!


Matte var sen även idag, får nog ta ett snack med henne i helgen. Hon hade varit inne om på Ö&B och där ute träffade hon på vår lillebror Troy och hans matte så det tog lite längre tid för de skulle snacka.

Matte luktade Troy för hon hade kelat och pussat honom så jag ville knappt nosa på hennes händer, hihi!


Fick åka bil hem för den skulle in i vårt garage nu och jag fick kolla efter katterna ett tag, Peggy kom men hon är fortfarande högfärdig!

Nu ska jag vila lite för det har ju inte blivit så mycket av det innan under dagen, hihi!


  En annan gång vi busade!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards