Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Aamor & Tina - 2 september 2012 16:37

Matte  var snäll och stannade kvar i sängen efter att hon vaknat, hon satte in en öronbok så hon tände inte ens lampan så hon kan vara rätt snäll ibland, hihi!

Efter ca 30 minuter vaknade jag och då tyckte jag att matte kunde gå upp så det gjorde hon.

Vi gick ut en sväng och jag fick kelat lite med Ollie och så såg jag Simba, han snackade med mig men han ville inte kela.

Inne igen satte sig matte och läste lite nyheter på datorn och jag somnade igen men när matte var klar skulle hon sätta upp min tofs, hon tyckte att jag såg rufsig ut.

Jag såg till att det blev en massa gos där uppe på trimbordet och speciellt när tofsen skulle sättas upp, hihi!

Matte provad med att sätta upp två tofsar med mittbena men det blev inte bra efter några timmar så jag fick satt om den när vi kom hem senare.


Gick bort en sväng till syrran för matte skulle hjälpa mattemor med nått på datorn.

När vi skulle gå hem så ville jag gå en långrunda så det gjorde vi, vi strosade fram och det gick så sakta men det var rätt härligt, hihi!

Hemmavid mötte jag min hundkompis Rex, han ville snacka mer men jag skulle ju ner och kolla om mina kattvänner var ute så jag hade inte tid, hihi!

Ollie kom igen och jag fick ett snabbkel.

Nu ska jag ta en tupplur och vila upp mig för det är ju jobbedags igen i morgon!

 

Gammal bild på mig med två tofsar!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards