Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Aamor & Tina - 5 september 2012 18:07

Igår kväll när jag skulle ut på sista rundan blev jag så glad för tre katter ville gosa med mig!

Först precis när vi kom ut kom Ollie och var så snackig och kelen, sen fick han konkurans av Chandi som också ville kela. Jag blev glad över det för hon brukar bara susa förbi och bara hälsa snabbt ibland!

Matte tyckte att det räckte efter ett tag för hon hade tänkt lägga sig tidigt och läsa lite så jag fick motvilligt följa med henne men......när vi gick över parkeringen för att komma ut på gångstigen så satt Peggy där och gissa om hon var kelen - väldigt mycket. Hon slog följe med oss en bra bit och jag "vallade" henne så hon inte skulle avvika!

Matte informerade mig om att jag inte är en vallhund men det struntar jag i, hihi!

Peggy stannade i slutet av parkeringen och ville inte följa med längre och då la jag mig ner och ville inte gå längre men matte tog mig under armen och så gick vi.


Jag snodde Affis favvo plats på stolen idag också, hon satt och försökte stirra ut mig så jag skulle ge henne den men jag sov så gott, hihi!

Matte kom i rätt tid och så sa hon att jag skulle få åka en runda med bilen - gillas!

Affi och mattefar hängde också med. Först skulle vi lämna mattefars cykel på verkstaden, lite som behövde fixas till och sen körde vi vidare och när vi stannade visste jag vart vi skulle!

Till min affär!

Våra klor blev klippta och sen köpte matte ett nytt halsband till mig, ett halvstryp i läder eftersom jag kan om jag vill gå av det andra, hihi!

Sen sa hon att jag fick välja en leksak helt själv, jippie! Jag hoppade nästan ner i en låda, i alla fall halvvägs och rotade runt tills jag hittade en rolig sak. Det blev ett "vårtsvin" i tyg och ludd med två pipisar och den är längre än vad jag är, hihi!

 

Vi hade fått post när vi kom hem och där var nått till matte och nått till mig!

Jag har fått stickisar av Julia, tack så mycket de var såååååå goda! Jag äter en här på bilden men den syns knappt, hihi! Matte hälsar och tackar också för det hon fick. Vi skickar vårt nästa vecka för hon ska fixa lite först säger hon!

Syns lite bättre här när jag tiggt till mig nr 2, hihi!

 


Paketet matte hämtade ut förra veckan som var till mig var denna fina mjuka säng!

 

Har bara provat den som hastigast för jag har liksom en del innan men jag ska nog kunna sova i denna också, hihi. Här ser ni mitt "vårtsvin" också, ögonen har jag redan slitit bort eller så var det syrran för hon ville också ha den när hon såg att det var mig, hihi!

Varför allt detta? jo det är så att jag fyller 4 år i morgon och därför fått lite saker innan, hoppas jag får nått i morgon också men matte påstår att jag har fått så det räcker! Tror jag inte, hihi!


Nu ska jag vila lite!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards