Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Aamor & Tina - 6 september 2012 18:58

Hipp Hipp Hurra för mig och min söta syster Affi idag och självklart även till mina två andra systrar men de har jag och Affi inte träffats sen vi flyttade hem!

Jag blir 4 år och tänk nu har jag och matte varit sambos i 4 år minus 8 veckor och 2 dagar, hihi!

Jag vaknade som vanligt av att mattes klocka drog igång för tro inte att hon tog ledigt för att jag fyller år, nänä det är tydligen inte så viktigt, hihi!

Hon sjöng lite för mig men det gjorde ont i öronen så tidigt på morgonen, inte för att det är bättre uppåt dagen med mattes sångröst, hihi!


Mötte inte en enda på väg till syrran som ville gratulera en helt nybliven 4 åring men matteföräldrarna gjorde det när vi kom dit och syrran kom och gav mig en puss och sen gav jag henne en nosning i andra ändan, hihi!

Mattemor har inte heller kunnat hålla sig helt hemma idag utan har varit på rymmen 2 gånger men som tur är lämnade mattefar sin cykel på lagning igår ju så han har hållit sig hemma.


Matte var lite sen för hon skulle handla lite och kanske nått mer till mig och när hon kom sa hon att hon tagit in en kasse som hängde på vår dörr och där var presenter till mig, yeah!

Först skulle matte äta hos matteföräldrarna men så fort hon var klar ville jag hem.

Vi satt ute ett tag och Peggy kom och kelade lite med mig och grannen kom och sa grattis till mig, hihi!

Inne visade matte mig paketen och jag visste var den kom från!!!!!

 

Hjälp mig att öppna den matte!

Matte trodde att jag skulle sitta fint när hon öppnat den till mig så hon skulle kunna ta kort men det kunde hon glömma, jag tog den ena saken och stack, hihi!

 

Jag har fått en egen liten Simba och denna springer inte undan för mig, hihi!

Sen fick jag hudben också i paketet!

Tack så mycket Eva, Ruffa och Snutte!


Av matte fick jag Pommy's torkade kycklingfilé, hon köpte 3 påsar eftersom hon hade 10% rabatt i affären så nu klarar jag mig ett tag.

Har ätit mitt torrfoder som matte blandade med leverpastej, var längesen jag åt det nu - åh så gott!

Nu ska jag vila lite för att lite senare rasta matte igen, hihi!





Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards