Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Aamor & Tina - 11 september 2012 17:11

Matte hörde på nyheterna i morse att det skulle bli regn på eftermiddagen och då sa hon till mig att jag skulle få åka bil till syrran, jippie!

På väg ner till parkeringen, vi skulle gå en liten lagom runda ändå, så mötte jag Peggy och då glömde jag helt bort att jag skulle få åka bil.

hon var väldigt kelig och knocka mig nästan när hon strök sig mot mig.

Men när matte tycket att tiden rann iväg så tog hon mig under armen för jag vägrade ju gå, låg på marken som en "plattmask", hihi!

Efer en stund kom jag på att det var bilåkning på schemat så jag fick bråttom till garaget.


Hela förmiddagen har vi hållt matteföräldrarna sysselsatta, hihi!

Upp på bordet och ner igen för att vilja upp igen strax efter. Bra så de inte snöar in i sina tidningar och korsord, hihi!

Jag försökte mig på en sak men syrran uppskattade det inte alls. Jag satt uppe på trimbordet och Affi låg på stolen nedanför och jag tyckte att vi bägge kunde på plats där så jag hoppade ner till henne men det blev inte så populärt så jag fick vända och hoppa upp igen!

Kanske att jag landade på henne hade lite med saken att göra, hihi!


Matte var lite sen även idag, skulle förnya sitt lotto så hon var förlåten, tänk om hon vinner och inte har lämnat in det, hua mig!

Snabbsnack med matteföräldrarna och sen gick vi hemåt men matte var lite taskig för jag ville ja en av Affis pipleksak med hem men matte tog det och gav tillbaka den till Affi och sa att jag har en likadan hemma. Och.....

Det var ju just den jag ville ha just då.

Satt ute en liten stund men sen fegade matte ur för det började regna.

Jag ska kanske äta lite mat sen men nu ska jag sova en stund!

Invigde min nya säng för nån dag sen, var rätt så skön, ska bara ligga till den lite till!

 

  


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards