Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Aamor & Tina - 12 september 2012 18:08

Jag och syrran har tagit hand om mattemor själva en del under dagen eller kanske det var tvärtom men vi 3 var själva i alla fall!

Mattefar och hans bror skulle köra och köpa lite mer staket, de gjorde det innan sommaren men nu behövdes mer. Jag och matte vet inte var han ska sätta det för när hon frågade sa han att han skulle sätta det brevid den andra så en smal gång bildades som jag och Affi skulle gå i, han är ju för rolig och vi tror inte honom alls.

Sen kom brorens fru och hälsade på så när matte kom satt de 4 och fikade men matte ville inte ha nått för hon skulle hem och laga mat men kunde inte motstå en hembakad skorpa som henns faster gjort.

Jag och syrran blev nyfikna och när hon bjöd tog vi vars en bit och sen ville vi ha mer, de var supergoda.

Matte sa till sin faster att det var ett toppbetyg att vi åt eftersom vi är så kräsna och jag tror fastern blev glad.

Sa till matte att hon gott kund baka såna men hon bara skrattade! Hon kanske får nått ryck nån gång, hihi!


Hemma hälsade jag på Ollie men sen gick vi in och när matte lagade mat passade jag på att sova, såg att hon blandat mitt torrfoder med lite av köttet men jag nosade bara och sen la jag mig igen, äter kanske senare.

Jag måste ju ligga till min nya säng, hihi!

 

Matte ställde sängen vid sidan om bordet i TV-rummet, när jag låg till den förra gången stod den vid mattes fötter där hon sitter i soffan men hon tyckte inte det var bekvämt, märkligt!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards