Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Aamor & Tina - 26 september 2012 22:06

Nu vill jag protestera lite faktiskt! Först ska jag vara hos syrran hela dagen när matte jobbar, det är helt okej och det gillar jag men jag ska få vara hemma med matte på kvällen!


När matte hämtade mig så sa hon att vi skulle få en gäst, jippie för det gillar jag och när hon sa att det var Mona, mattes kompis sen de var 5 år blev jag ännu gladare för jag gillar henne och dottern Olivia.

Det ringde på dörren och jag tyckte att matte var SÅ långsam! Då hon öppnade for jag ut och snabbt hälsade på Mona men sen såg jag ingen mer!!!!

Ingen Olivia? Vad liknar det hon är ju alltid med!

Mona sa att Olivia går på skola så hon bor inte hemma mitt i vecka längre, suck - ja tösen har börjat gymnasiet och det får vara helg om jag ska träffa henne.

Det gick ju bra med bara Mona också.

De snackade och snackade och när matte sa att jag skulle äta min mat (hon tyckte att det var hög tid för jag har låtit bli den nu i 2 dagar) så hade jag inte tid men så sa Mona att hon skulle äta upp den men det fick hon inte för det är ju min så jag åt den!

Funkar inte när matte gär så, hon får gärna äta den om hon vill ha den, hihi!

Efter ett tag tog vi alla på oss och jag fick följa med i bilen, vilken toppen kväll - men så stannade de hos syrran och jag fick gå in där!! Vad liknar det, jag har ju redan varit där!

Detta gillade jag inte så jag kallade på matte i kanske 2 timmar, så där lite lågt som de tvåbenta kallar pipigt!

En timme efter att jag gett upp hoppet hämtade matte mig och till min lycka var Mona med men tyvärr skulle hon köra hem efter hon släppt av oss men hon fick en puss. Hon har strax över 4 mil att köra och det är ju jobb i morgon så det var därför.

Matte berättade att de först varit och ätit och sen var de och såg på bio, en "film" om Palme, matte sa att det var mer som en dokumentär. Tydligen fick inte hundar följa med in på nått av ställena! Taskigt!


Jag har fått en blogg award till (samma som innan) av Rebellen, tack så mycket!  

Säger som förra gången att den är till alla mina vänner som vill ha den, ni är alla värda den!


Nu ska snart jag och matte sova!

 

Gammal bild!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards