Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

På rymmen!

Av Aamor & Tina - 1 oktober 2012 17:21

Matte kallade mig något som inte lät så gulligt igår, tramshund sa hon!

Jag behövde gå ut precis när hon lagt sig så hon klädde på sig igen men när vi kom ut såg jag en katt och då glömde jag bort vad det var jag behövde så efter en snabb pink gick vi in igen och matte la sig igen men själv kom jag inte till ro så precis när matte släckte lampan sprang jag till dörren och då kallade matte mig det där men samtidigt gick hon upp igen och klädde sig och vi gick ut en gång till och då kom det som jag glömde bort förra gången!

Sen sov jag gott hela natten!


Fast matte inte släckte förrän 00.00 så vaknade hon ändå innan klockan drog igång.

Fick åka bil till syrran för matte skulle lämna tillbaka böcker på biblioteket, sista dagen idag. För mig kvittar det vilken orsak hon har bara jag får åka bil, hihi!

Haft en bra dag hos mattefar och syrran, mattemor har knappt varit hemma för hon har varit på rymmen nästan hela dagen. Vi hälsade henne välkommen hem så hjärtligt så hon rymmer nog inte på ett tag nu, hihi!

Vi var ute ett tag i vår hage och syrran jagade mig ett tag men efter en liten stund sprang hag upp på trädäcket och la mig bakom mattefar.


Jag ville åka bil hem men matte sa att den stod bra hos matteföräldrarna, gör den kanske men jag ville åka mer bil men tyvärr fick jag inte det.

Kelade med en av mina små tvåbenta vänner men sen sprang hon in igen för hon och en kompis skulle åka iväg och rida.

Tror jag ska ha en lugn kväll, ingen större aktivitet som tar för hårt på mina krafter, hihi!

 

Gammal bild!

 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

1 oktober 2012 18:25

Är väl inte tramsigt att du vill ge din matte lite xtra motion mitt i natten :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

1 oktober 2012 18:27

Tyckte inte jag heller men hon kan vara lite kinkig just då, hihi!

 
Smulan, Amanda och matte Jula

Smulan, Amanda och matte Jula

1 oktober 2012 18:49

Jaså, du ville att matte skulle slå rekord i att klä på sig???
Fast vi förstår att hon kallade dig tramsig när hon måste klä på sig TVÅ gånger, sen hon har lagt sig klockan jättesent...
Hoppas att du inte tvingar upp henne ikväll igen när hon har lagt sig :-)

=^.^=

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

1 oktober 2012 19:39

Nä jag ska försöka att inte kalla upp henne igen i kväll/natt men behöver man så gör man men katterna gjorde att jag glömde bort vad jag skulle första gången.

 
Laika

Laika

1 oktober 2012 19:13

Tramshund... nähä :D Du kan ju inte rå för att du råkar glömma bort vad du skulle göra. Fråga om inte matte någon gång tänkt göra något och sedan bara glömt bort det.... ;) Japp, så är det.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

1 oktober 2012 19:38

Visst har hon gjort det och ofta också, hihi men inte glömt nr 2 för hon fått syn på katter, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

1 oktober 2012 19:53

Tänk att du tycker om att åka bil..vi tycker att det är rätt jobbigt, men det är ju bra att man är olika.Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

1 oktober 2012 20:01

Ja det är nog tur. Mattes fd katt gillade bil när hon var ung mennär hon blev äldre gillade hon det inte alls.

 
Ingen bild

Melody

3 oktober 2012 07:32

Jag körde upp husse kl 2 i natt för jag var kissnödig! Det gäller ju att
hålla igång dem dygnet runt!
Puss från Melody

Aamor & Tina

3 oktober 2012 10:13

Jo det är ju så, de ska allt veta att de har oss och det gäller inte bara när de är vakna, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards