Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Helg!

Av Aamor & Tina - 26 oktober 2012 17:48

Vad det var trögt att gå upp i morse, märktes verkligen att det är helgdags.

Syrran försökte få med mig på lek en stund på förmiddagen men jag ville inte utan låg bara och tittade på henne.

Jag anade att något annat skulle komma så jag sparade på krafterna, hihi!


Jag hörde mattes bil tidigare än vad hon ska sluta men det gör ju inte mig nått, hon får gärna komma innan.

Vi satte oss i bilen och sen körde vi iväg och när bilen stannade såg jag att vi var på mattes jobb, blev så glad när vi gick ur bilen.

Det var så att en av killarna skulle göra något och när det blev gjort skulle jag komma och hälsa på, jag blev glad att han klarade av det så jag kunde få hälsa på.

Jag hälsade självklart på alla och sen fick jag en skål med vatten, tvättade några öron och pussades med nån och sen blev jag trött och la mig ner och tittade.

Fick hälsat på mattes chef också för han kom in om, han fick absolut godkänt av mig för han klappade mig, hihi!


Nu är vi i alla fall hemma och jag hade tänkt att vi skulle sätta oss ner i lugn och ro men det smög sig!

Matte drog igång tvättmaskinen och sen drog hon till och med fram dammsugaren, suck!

Nu är hon nog klar i alla fall och så ska vi kunna hålla helg!

Jag har tagit plats under skrivbordet så jag kan hålla koll på matte! Bilden ser ut som alla de andra men den är nytagen!

 

Trevlig helg!

 
 
Smulan, Amanda och matte Jula

Smulan, Amanda och matte Jula

26 oktober 2012 18:31

Så bra att mattes chef gillade dig, då får du nog komma å hälsa på fler gånger!!!
Vi ser nog att bilden är ny, för matte har en söt socka på foten! På de andra bilderna ni har visat är hon barfota ;-)
Ha en mysig fredagskväll!

=^.^=

Kram till matte å nospuss på dig

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

26 oktober 2012 18:43

Ja det får jag nog men matte vill inte att jag ska vara där för mycket för då får hon inte mycket gjort men vaddå, hihi!
Ja det är ju stumpväder nu, det är en musling på sockan!

 
Laika

Laika

26 oktober 2012 20:21

skönt med helg. Jag får vänta en dag till med matte och husse innan det blir helg här. Men rätt av matte att fixa och dona så att allt det där tråkiga är gjort, så hon bara kan ta hand om dig hela, hela helgen :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

26 oktober 2012 20:26

Usch din stackare som måste vänta en dag till på helgen fast du får kanske "helg" nån gång mitt i veckan!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

26 oktober 2012 20:52

Här slutade min matte också tidigare än vad hon brukar = mera tid för buuus :)
Vilken tur att din mattes chef gillade dig , chefer som inte gillar djur är inget att ha säger min matte !
Trevlig helg på er !
Åh jag glömde ju nästan *rodnar*
Tack för att ni röstar på mig i HP :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

26 oktober 2012 20:55

Vi håller fullständigt med er att djur måste man gilla!
Det är så bra när de kan komma hem tidigare än vad som är tänkt!
Klart vi röstar på en sån sötnos!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards