Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Aamor & Tina - 8 november 2012 18:59

Trist väder idag igen för det har nog regnat mest hela dagen. Vi klarade oss i morse och sen lyckades vi pricka in upphåll när vi rastade mattefar men det stänkte lite när jag och matte gick hem.

Tagit det mestadels lugnt idag visst vi har bett snällt om godis även om matteföräldrarna säger att vi tiggt om det och då ganska högt så håller jag inte med, hihi!

När vi var ute med mattefar så fick vi syn på en hund som vi tänkte ge en utskällning men mattefar gillade inte idéen över huvudtaget och han sa till oss att vi enbart var tramsiga!


Matte var sen för hon och mattefar var och handlade och fixade lite andra ärenden så hon kom först strax efter 17 och då hade jag gått och väntat så länge på henne att jag till och med blivit hungrig så mattemor fick ge mig mat!

Sen vill jag upplysa om att min matte luras, hon lurade mig, syrran, matteföräldrarna och säkert fler också!

Hon sa att det idag var 4 år sen jag flyttade hem här men när vi kom hem kollade hon i min pärm och då visade det sig att jag bott här hemme i 4 år den 3/11 och det har hon glömt att fira!!!!

Vad ska man göra med henne, finns ingen hjälp att få för nu säger hon att det inte går att fira när det nu är passerat!

Jag tycker att vi kan fira varje dag att jag flyttat hem här - massor av godis och gos och titta på mina katter och allt annat jag vill ha/göra, det är så vi ska fira att hon fått hem den bästaste lille kille, hihi!


Nu ska jag i alla fall ta mig en tupplur och tänka ut nått vi ska göra sen, kanske sova lite till, hihi!

 

Så här såg jag i alla fall när jag flyttade hem den 3 november 2008!!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards