Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Söndagsbus!

Av Aamor & Tina - 18 november 2012 17:57

Det blev sovmorgon idag också men mest för att matte vaknade till tidigt och sen låg kvar och halvslumrade, jag hörde henne nån gång då och då.

Vi tog en runda och tyvärr regnade det sånt där smått skit så det var inget kuligt väder att vara ute i.


Vid middagstid gick vi bort till syrran för grannen mitt över skulle komma in och så skulle de skriva ihopa nått så de som vill göra väg och fler bostäder vid matteföräldrarna kan göra det på så säkert vis som möjligt så inga skolebarn råkar ut för olyckor.

Syrran och jag körde lite med söndagsbus, roligt när vi inte setts på en dag, syrran sprang runt runt och själv försökte jag mota henne för att slippa springa FÖR mycket, hihi!


Vi kom hem för en stund sen och jag har ätit min mat, nästan hela portionen - bra va!


I går kväll när jag var ute på sista rundan så fick jag syn på Simba, Chandi och Basti som höll på att leka för fullt, såg så roligt ut och nån av gångerna kom Chandi fram till mig också.

Men sen tycker jag att livet är bra orättvist ibland för Simba och Basti klättrade upp i ett träd och busade runt på grenarna och jag kunde inte vara med där uppe, de såg ut att ha så kul!


Nu ska vi nog inte göra mycket mer ikväll tror jag, jo ut en gång till i alla fall sen är det dags att jobba igen i morgon!

 

Gammal bild!


 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

18 november 2012 18:26

Här ringde minsann den onödiga väckarklockan 06:00 idag med :(
Grått och småregnigt hela dagen har vi också haft :(
Men imorgon så ska INTE nån onödig väckarklocka ringa och solen ska visst skina också :)
Visst är det kul att BUSA , det är NÖDVÄNDIGT varje DAG !!!

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

18 november 2012 18:28

Trist när klockan ringer så tidigt en helg. Vår drar igång vid den tiden i morgon, klart att det ska bli sol när min matte ska jobba!

 
Melody

Melody

18 november 2012 18:39

Härligt att du har din syster att busa med!
Jag har ju Shakira, men hon är inte lika busig som jag. Hoppar upp i fåtöljen och lägger sig så jag inte når henne.
Puss från Melody

http://www.Melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

18 november 2012 18:41

Shakira verkar vara en tjej som skulle passa mig med lugn och ro, hihi fast jag kan behöva nån som sätter fart på mig.
Min syrra och du hade kunnat busa som tusan rent!

 
Smulan, Amanda och matte Jula

Smulan, Amanda och matte Jula

18 november 2012 18:49

Vilken tur att du inte klättrade efter kissekatterna i trädet.
Tänk så förvånad matte hade blivit om du hade gjort det *fniss*
Det är jätteskojsigt att busa!!!

=^.^=

Nosbuff å Kramar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

18 november 2012 19:00

Ja det hade sett nått ut, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

18 november 2012 19:08

Visst är det skönt att rå om sin matte hela dagen sen att få lite extra bus är ju aldrig fel! nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

18 november 2012 19:10

Skulle bara varit fler såna dagar i veckan, hihi!

 
Felix

Felix

19 november 2012 14:13

Igår njöt vi bara av att matten var klarer med det mesta, jag fick lax till middag, det är mumsens, hihi. Vädret var trist här med men lite snö hade det kommit som låg kvar i alla faller, hihi.

Russelpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

19 november 2012 17:33

Det är lite trist när vädret är örk!

 
Laika

Laika

19 november 2012 18:07

Det är tur du har din syrra att busa med när du är på sådant humör. Kul också att du fick träffa katterna, dock var det inte snällt att klättra i träden, hur tänkte dom där? Nästa gång kanske matte får hålla upp dig så att du kommer högre upp, vad har man annars mattar till? ;) hihi

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

19 november 2012 18:13

Precis, ska säga till matte att hon får göra så. Ska nog ta ett snack med katternas matte också att hon uppfostrar dom så de håller sig på marken när jag är ute! Hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards