Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

Suck!

Av Aamor & Tina - 19 november 2012 17:35

Måndags morgon och huvudet känns så tungt, suck - eller hur nu den sången går fast det är nog mest trött jag var när matte gick upp, tur jag kan sova fram till vi ska gå iväg.

Fick åka bil till syrran och bara det gör en piggare trots att jag ändå ska gå en bit så jag får gjort allt jag ska, idag endast en eller ett par 1:or, hihi!

Passade på att sova en god stund sen hos syrran, inte helt fel det där heller, hihi!

Vi fick besök idag för mattemors syster kom och då passade vi på att pussa henne ordentligt och kollade om hon tvättat sina öron, ögon och näsa - nu hade hon gjort det så vi slapp det, hihi!


Blev en lång väntan på matte för jag gjorde mig redo att invänta henne redan 15.15 när hon brukar sluta men så slutade hon inte förrän 16.30, suck!

Hon fick ändå en leksak och en puss när hon kom.


Gick hem och det var mörkt och rätt trist för jag mötte ingen hund och såg ingen katt!


I morse var det dimmigt och frost, matte var glad över vårt garage när hon såg andra stå och skrapa bilrutorna, senare under dagen har solen lyst och vädret blev fint, det gillar jag!

 

Bild från innan i november, spaning efter katter!

 
 
Smulan, Amanda och matte Jula

Smulan, Amanda och matte Jula

19 november 2012 17:51

Skönt att matte slapp skrapa rutorna! Kul med besök, men måndagar ÄR trista! Tacka vet vi fredagar, de är bästast!

=^.^=

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

19 november 2012 17:54

Håller med i allt!

 
Laika

Laika

19 november 2012 18:12

Jag vill också ha garage. Kan du tänka att när de står och skrapar bilarna så brukar jag få sitta inne i bilen och huttra och frysa. Fast jag har i och för sig en värmedyna, men den tar ju sån tid på sig.
Jobbigt att tro att matte ska komma en viss tid och så dyker hon inte upp, jag vet. Men tur att du har så bra sällskap under tiden :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

19 november 2012 18:15

Det är jättebra med karage trots att det är ett kallgarage men det fryser inte på rutorna i alla fall! Bra att du har värmedyna.
Ja tänk om jag suttit hemma själv och undrat var matte blivit av, nu kunde matteföräldrana underhålla mig under tiden - guld värt!

 
Melody

Melody

19 november 2012 19:09

Kan du inte vara lite rufsig på någon bild, min matte tycker du är så himla fin och säger att Shakira och jag ser ut som skurborstar jämfört med dig!
Puss på dig snygging
Melody

http://www.Melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

19 november 2012 19:22

Vi ska leta upp en bild när jag ser ut som svinto i huvudet så ska du få se, hihi!
Sen håller frisyren bättre när håret blir längre fast inte på syrran för hon "fixar" frillan själv väldigt snabbt, hihi!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

19 november 2012 19:53

Jag det är måndag morgon och vi sov minsann till klockan var nästan tiooooo :)
Så den där frosten missade vi totalt *fniss*
Solen har lyst massor här med idag , så min matte har passat på att tvätta sin smutsiga bil och sen var hon o husse och handlade så nu ekar det inte längre i vår kyl och frys :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

19 november 2012 20:42

Åh vad gott att få sova till nästan 10 och en måndag. Ska vi göra när matte är julledig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards