Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Runt!

Av Aamor & Tina - 21 november 2012 18:32

När jag kom ut i morse kom katten Ollie och han var väldigt kelig så jag ville inte gå därifrån, matte fick ta mig under armen och gå, hade tydligen lite halvt bråttom idag.

Idag följde jag matte till dörren när hon åkte iväg till sitt jobb men sen gick jag och la mig ett tag.


Matteföräldrarna bestämde sig för att titta lite på DVD och när vi gick in i TV rummet fick jag och Affi lust till att busa.

Vi sprang runt runt och skällde på varandra så det var inte lönt att någon DVD startades innan vi lugnat oss.

Vi tog turer runt soffan och vidare runt matrumsbordet och sen tillbaka igen, vi hade jättekul!

När vi var färdiga så hoppade jag upp i soffan och somnade!


Matte var lite sen för hon var och fick bytat däck på vår bil, okej okej hennes bil men den är min lika mycket tycker jag, hihi!

Hon klappade en hund där som heter Vera, lite orättvist för henne känner jag också - lite i alla fall, det är nämligen mattes kusins sons hund.


Vi gick hem och jag hälsade på några grannar och såg en katt, såg ut som Chandi som sprang iväg i väldig fart.

Jag har ätit och sen tyckte jag att matte och jag skulle kela lite så jag hoppade upp i sängen och kallade på henne - jättemysigt men matte höll på att somna så jag hoppade ner och då reste hon också sig upp!

 

Gammal bild där jag ligger och myser i mattes säng!

 
 
Smulan, Amanda och matte Jula

Smulan, Amanda och matte Jula

21 november 2012 19:11

Tänk att matte får ta dig under armen ibland när du slår rot med dina katter. Tur för henne att du inte är en rottis, fast DU får för dig det ibland ;-)
Att mysa i sängen gillar vi med!

=^.^=

Kram å nosgos

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

21 november 2012 19:32

Hihi, ja det är tur att jag inte är en STOR hund kroppsligen i alla fall, hihi!
Hon säger att hon hade kunnat dra iväg mig men hon vill inte göra det, bättre att ta mig under armen.

 
Dui och Deco

Dui och Deco

21 november 2012 19:18

Vilken bra start på dagen med lite kattmys! nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

21 november 2012 19:31

Verkligen en bra start!

 
Melody

Melody

21 november 2012 19:27

Nu har jag sagt till matte att hon får baka kanelbullar nästa gång! Jag har kollat upp det där med saffran och det är giftigt för människor med, 20 gr så kan en människa dö! Men vem har råd att sätta i sig 20 gr saffran!
Ha en bra myskväll med matte!
Puss från Melody

http://www.Melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

21 november 2012 19:30

Precis, det är dyrt med sånt där, min matte säger att det är tur att hon inte tycker om det, hihi!
Kanelbullar kan hon göra till dig, hihi!

 
Laika

Laika

21 november 2012 21:00

Hihi, så matte hade inte tid att vänta på dig. Tur att du är så där precis lagom stor så att hon kan ta dig under armen och gå vidare. Där hjälper inte ens den tyngsta bakdelen i marken kan jag lova. Men det var ju kul att ni i alla fall hann hälsa på varandra.
Bus är bra och bus är verkligen kul. Hoppas ni busar ordentligt imorgon med :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

21 november 2012 21:12

Ja där hjälper det inte att vara extra tung eller sugproppen i baken för lyfter man så lyfter man!
Se om jag orkar busa i morgon, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards