Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 23 december 2012

Julkort & lite annat!

Av Aamor & Tina - 23 december 2012 14:30

Vi har fått julkort från Belissagardens kennel! Tack så mycket!

 


Vi vaknade väldigt tidigt för strömmen hade gått och när den kom tillbaka plingade det i telefonen som står i sovrummet och matte fattade först inte vad det var och det var ingen riktig ringsignal men när hon kollade på klockan stod den på 00:00 men egentligen var den 05.30 (ungefär).

Tyvärr kunde matte inte somna om för efter en hostfri natt satte den igång då, hon gick upp och la sig i soffan istället och så gick strömmen en gång till, var bara borta i 30 sekunder.

Lite TV tittande och sen fösvann strömmen lika kort stund igen vid 10. Vi vet inte vad som hänt men tydligen har det varit så i hela stan.


Vi gick bort till syrran vid 11 för matte behövde handla lite basvaror och så skulle mattefar hämta ett paket så matte körde honom samtidigt.

Jag passade syrran och mattemor, hihi!


Vädergubbarna har sagt att det ska blåsa och snöa mycket här i Skåne men än så länge blåser det bara här hos oss, vi får se om resten också kommer.


Vi vill önska alla en riktigt God Jul!!!!

 

 
 
Roy och Tess

Roy och Tess

23 december 2012 15:51

God Jul! önskar Roy och Tess

http://cockernroy.blogspot.se

Aamor & Tina

23 december 2012 16:01

Tack!
God Jul till er också!

 
Smulan, Amanda och matte Jula

Smulan, Amanda och matte Jula

23 december 2012 16:27

Ja, är det inte nätet som krånglar så går strömmen... SUCK... Vi känner igen det där.
Man kan ju undra vem som passade vem, men ni hade det bra med mattemor :)
Hoppas att det kommande snöovädret inte blir så farligt för er.
Ha en mysig söndagskväll! Imorrn kommer tomten!

=^.^=

Kram och Julnospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

23 december 2012 16:40

Ja alltid är det nått.
Nä jag passade tjejerna även om de säkert säger att dom passade mig, hihi!
Det vräker ner snö på tvären nu, 15 minuter efter vi skrev började det snöa!

 
Melody

Melody

23 december 2012 18:01

Här sitter nu Shakira och jag nybadade och nyfönade! Helt i onödan tycker jag för nu vräker snön ner och vi kommer ju ändå bli helt blöta och rufsiga när vi ska
ut! Det borde hon väl ha räknat ut min matte!
God Jul önskar matte och jag om vi inte tittar in hos varandra i morgon!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

23 december 2012 18:42

Samma sak här och jag funderar allvarligt på att valla matte en stund ute men hon säger att jag måste ha en tröja på mig då för jag är inte riktigt torr än, hatar fönen!

God Jul på er också!

 
Laika

Laika

23 december 2012 23:21

Vi önskar er också en riktigt God Jul!
Hoppas ni får en lugn och fin dag. Ta det lugnt i ovädret och håll värmen :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

24 december 2012 10:53

Vi önskar er det samma!
Snöadet övergick till regn på kvällen/natten och nu är det plusgrader!

 
Edith

Edith

24 december 2012 09:27

God Jul Tina och Aamor önskar Edith och Hilda!

http://www.parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

24 december 2012 10:52

Samma till er!

 
Melody

Melody

25 december 2012 08:33

God fortsättning på julen!
Hoppas du fick många julklappar och att du gillade julmaten!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

25 december 2012 10:16

God Fortsättning till er också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards