Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Aamor & Tina - 1 januari 2013 20:40

 Matte och jag är nog lite tråkiga för vi gick och la oss när det smällde som mest, matte sa att hon sett raketer under många ¨år innan och så smäller de väldigt mycket utan för vårt - jag är ju inte rädd men matte vill ju inte utsätta mig för det.

Först gick vi ut vid 23.30 för då var det lugnt. Jag låg uppe hos matte när det var midnatt och jisses vad det knallade ute, matte låg och löste korsord och snackade högt med mig för hon behövde nog hjälp att lösa det.

Sen lugnade det ner sig efter 20 minuter men när klockan var strax innan 01 behövde jag gå ut, magen var lite i olag om det var för mycket onyttigheter eller orolig mage vet vi inte men sen somnade vi i lugn och ro.


Vi har sen slappat fram till 14.30 för då sa matte att vi skulle åka en liten sväng med bilen men jag hamnade hos syrran och sen gav sig matte iväg - utan mig!

Tror att jag ska lägga in om en protest för är matte ledig så ska jag helst se henne hela tiden!

Om matte trodde att jag skulle finna mig i att bara bli lämnad så så trodde hon fel och matteföräldrarna hjälpte mig, hihi!

När hon kom strax efter 20 och frågade om allt gått bra berättade dom att jag hade suttit ute i hallen vid ytterdörren hela tiden, syrran försökte få in mig men valde istället att hålla mig sällskap där.

Bra att de berättade så matte kan få lite dåligt samvete!

Det värsta var att hon hade varit och hälsat på sin kusin och hennes familj och där får jag ju följa med så varför inte idag! Jo för att HON skulle kunna umgås med dom utan att behöva passa mig - ha jag behöver ingen passning för jag kunde lekt med deras son!

Nästa gång SKA jag med!


Nu är vi hemma och matte säger att jag ska äta men jag tänker forstätta och se hur långt jag kan dra det - för har hon dåligt samvete så kanske jag får massor av godis, hihi!

 

Gammal bild men matte kan du motstå dessa ögon, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards