Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Aamor & Tina - 8 januari 2013 18:32

Matte blev lite smått irriterad på mig igår för vi gick ut strax innan hon skulle koja men jag gick bara runt och nosade och tittade på allt möjligt som inte fanns (mattes ord) så hon blev lite lack och gick in med mig.

Hon hann få av sig och skulle precis lägga sig då jag sprang till dörren och sa att jag ville ut. Snäll som hon är, måste ju fjäska lite så tog hon på sig och vi gick ut igen och jag hörde på hennes röst att det var bäst att krama ut några droppar, hihi!

Vaknade i natt av att det kliade i ansiktet och trots att jag var så försiktig för att inte väcka matte vaknade hon. Okej hon sa att det lät som ett gäng elefanter stövlat in och alla skulle gnugga nosen i mattan men då kan hon ju tänka hur det hade låtit om jag inte varit försiktig, hihi!

Tyckte sen att hon skulle upp 05.20 för då behövde jag gå ut, fick pinkat långt om länge, mattes ord igen och sen klämt ut en liten 2:a när jag hörde att hon började låta lack igen.

Hon påstod att jag kan vara smått hopplös ibland, visst är det inte så?

Jag hoppas hella tiden på att få gå ut när jag vill och att göra annat när jag vill - får oftast det så hur hon kan kalla mig hopplös förstår jag inte!

Vi la oss en liten stund igen för matte skulle inte gå upp förrän 06, jag hoppade upp till matte och gosade lite.


Sovit mest hela dagen hos syrran och när matte hörde det var hennes kommentar "det var väl inte så konstigt när han varit uppe och störat sig halva natten" - jaja lugna dig nu lilla matte!

Vi fick besök på eftermiddagen av mattes kusin och son för maken skulle till frissan. Vi försökte pussa sonen så fort vi fick tillfälle men han tyckte nog att vi var lite för buffliga för han pekade på sängen, hihi!


Matte och jag är i alla fall hemma och jag trodde hon skulle laga nån god mat för hon höll på vid vasken men det blev bara en sallad av det - inget för mig så jag la mig istället.

Hon sa att jag kunde äta min egen mat istället men den kunde hon ta till salladen så hade hon fått nått krispigt i den, hihi!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards