Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Aamor & Tina - 14 januari 2013 17:51

Jisses det var måndag alleredan, den kommer fort men så är det alltid.

Jag passade på att sova så länge som möjligt medan matte höll på med sitt och när hon kallade och sa att vi skulle iväg lyfte jag bara på huvudet och tittade på henne - glöm det matte!

Fast då sa hon att vi skulle ta bilen till syrran så jag fick fart ner från soffan och ut i hallen!


Vi har drivit med mattefar idag, hihi det var skoj!

Vi kom flera gånger och sa till honom att vi ville gå ut och leka i vår hage men varje gång han gick in ville vi också gå in!

Han ville inte stanna kvar och leka med oss och då ville inte vi heller vara ute.


Matte jobbade länge idag så nu vet jag att hon kommer hem i vanlig tid resten av veckan om hon inte ska göra annat.

Vilket som så låg jag och väntade jättelänge på henne innan hon kom och hämtade mig, det blev pussar i massor och sen gick vi hem.

Har ätit mat, matte skulle ha kotlett som blev över igår men jag smakade och sen fick jag halva i småbitar på mitt torrfoder, gott!

Matte fick ta en macka istället, hihi!


Vi har fått ett paket till idag från Frasse och Gunilla. Tack så mycket!

Det var en bok "Gott om korv" och en bild på snyggingen själv, Frasse alltså!


Det har varit rätt kallt och ruggigt idag och sen har det snöat lite glesa flingor.

Nu ska vi hålla kväll och bara njuta av att vara hemma!

 

Gammalt kort!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards