Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Aamor & Tina - 18 januari 2013 16:27

Jag hade bråttom till syrran i morse, matte trodde först att jag bara var nödig men även efter jag gjort mitt skyndade jag mig.

Var ca -6 grader och det har nog varit runt det hela dagen.

Jag har varit lite orolig idag, velat upp i knät hos mattefar och inte kommit till ro någonstans, tvättat min ena tasse länge och sen sprungit hit och dit med svansen hängandes efter mig.


När matte kom ville jag sitta uppe i hennes famn och få lite extra tröst och gos och sen ville jag hem.

Vi tog bilen hem och det var kul, ingen svans som hängde då inte!

Inne tittade matte lite på min tass men jag är lite känslig när hon vill göra vissa saker och blir lite irriterad på henne så hon satte på lite salva och sen gick jag och la mig, åt en bit godis först för jag har inte velat ha nått på hela dagen.

Matte sa att det kändes inget eller syntes på tassen så det kanske inte är nått, ev en liten spricka men jag haltar inte eller går konstigt.

Känns bra att vara hemma med matte nu och nu ska vi njuta av att det äntligen är helg.


 

(gammal bild)


Trevlig helg alla där ute!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards