Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Aamor & Tina - 19 januari 2013 17:09

Jag och matte sov nästan till 9 i morse och det var precis vad vi bägge behövde.

Tog en runda runt kvarteret för jag var ute rätt tidigt i går och sen somnade jag och ville inte ut mer.

Vi passerade vår nybyggda idrottshall, den gamle blev nerbränd 2010 och det skulle vara invigning idag med bland annat en handbollsmatch sa matte och folk sprang runt där ute för att lämna saker och annat så det var kul att titta på alla "yra höns", hihi!

Inne igen åt matte frukost och läste lite nyheter medan jag gick och la mig igen för idag har jag och matte bara varit hemma och myst.

Matte har tvättat några maskiner tvätt och jag har sovit, hihi - bra fördelning va!


Min tass känns bättre idag men jag har tvättat den några gånger ändå för att vara säker  på att det är bra, matte har inte fått titta mer än på avstånd men ingen svans hängandes bakom när jag går i dag i alla fall.

Matte tror att det ev är min sporre som känns, snart bra igen annars hamnar jag hos vetten och det vill jag inte.


I gårkväll när vi var ute sa matte att vi skulle kolla om nån katt var ute men inga syntes men så kallade matte lite lågt, hon kallar inte kssssskssss utan pssspssspsss för att de ska vata att det är vi som kallar, det lönade sig för Ollie kom ut och sa hej och kelade lite för att sen hoppa in igen - de är så roliga mina kattvänner.

 

Gammal bild på mig och Ollie!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards