Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

Efterlängtad!

Av Aamor & Tina - 20 januari 2013 16:25

Vi sov länge idag men så kom vi i säng lite senare än dagen innan, skönt att få sova ut men det blir väl problem för matte att somna i kväll istället men det får hon ta sa hon!

Vi väntade med att gå ut till matte gjort sina morgonsaker, var ute 23.30 igår så jag kan hålla mig rätt länge.


Matte sa att det var lägenhetsvisning i huset mitt över vårt idag så hon kollade in lite vad det var för tvåbenta som kom och tittade men hon tröttnade efter att ha sett 2 sällskap gå in och frågade istället om jag ville hälsa på syrran.

Nja, lite tveksamt om jag vill dit men hon sa att det bara blev en kort visit så okej då!

Kan väl säga som så att jag var efterlängtad, hihi! Syrran blev så glad när hon såg mig att hon inte visste riktigt vad hon skulle hitta på.

Vi busade lite och gosade lite och sen jagade vi varandra lite ute i vår hage för att sen somna!

Vi har kommit hem nu och matte ska snart laga mat men först hamnade jag på trimbordet för matte tyckte att jag såg lurvig ut, kanske inte så konstigt när Affi dragit runt på mig, hihi!

 

Gammal bild på mig och syrran!


Varit kallt hela dagen men i morse var det -12 grader så det var tur vi låg och sov då, hihi!

 
 
Melody

Melody

20 januari 2013 17:02

Här blev både Shakira och Jag utsatta för stor frisering i morse!
Men kan intyga att det inte syns. Vi har busat som sjutton och ser ut
som två golvmoppar igen!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

20 januari 2013 18:21

Ni är ju för härliga era busfrön, hihi!
Man ska se ut som man är bekväm med!

 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

20 januari 2013 17:08

Tur att ni väntade med att vakna tills temperaturen gick upp lite. Ni ser så härligt busiga ut på bilden! Skrattar du åt matte? Det ser nästan ut som om du gör det... Busfrö!

Kram å nosgos

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

20 januari 2013 18:20

Det är inte helt omöjligt att jag skrattar åt henne för det kan man göra rätt ofta, hihi!
Gäller att vakna vid rätt tid, hihi!

 
Laika

Laika

20 januari 2013 19:18

Många minus hos er med, brr... Roligt att du fick hälsa på syrran och busa lite :)
Du får lova att inte hålla matte vaken ikväll när hon ska försöka somna sen ;)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

20 januari 2013 20:53

Alltid kul att hälsa på syrran men skönare att få komma hem sen, hihi!
Ska se vad jag kan göra för att sova istället för att hålla matte vaken, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

20 januari 2013 19:38

Skönt med lite sovmorgon om man får lite extra gos då! Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

20 januari 2013 20:52

Det är livet, hihi!

 
Felix

Felix

21 januari 2013 13:18

Jodå, här upptäckte matten mitt rufs och då råkade jag ut för borsten men jag fick min hämnd, för så fort jag var färdigborstad, så rusade jag in i soffan och bökade ner huvudet i en stor filt. Sen såg jag likadan ut som innan matten satte borsten i mig, hihi.

Så du ska få nya grannar, hoppsar att det är såna som gillar hundar då.

Russelpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

21 januari 2013 17:44

Då är du som min syrra förutom att hon gnuggar i mattan, hihi!
Hoppas det är rätt grannar ja!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards