Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Aamor & Tina - 22 januari 2013 17:47

Snöade lite i går kväll men det var bara glesta flingor men jisses vad det blåste, tur att jag var ankrad i matte för annars hade jag flugit iväg, hihi!


I morse visade det sig att snöandet hade fortsatt och med lite tätare flingor för där låg nog 5 cm nysnö på marken som var skojig att hoppa i.

Halva dagen har det snöat så nu har vi ytterligare ett vitt fint snötäcke på marken. Inte så väldigt kallt ca -4 grader så det är bra snö som håller sig ifrån min päls, hihi!


Varit ute på trädäcket och hagen, först tänkte jag bara ligga och mysa i en snöhög men efter att mattefar sopat snö på mig och syrran stått och traggat på mig reste jag mig, skakade av snön och så gick jag ner i hagen och pinkade.

Jag åt mat innan jag gick hem med matte, fick lite av revbenen matteföräldrarna skulle äta som topping på torrfodret men jag blev bortkörd av syrran två gånger innan jag kunde äta, tur jag är så snäll och väntade lugnt sidan om.


Klarade mig inte längr från trimbordet men det blev bara tofsen som fick sig en ny form så jag blev rätt nöjd och nu ska vi slappa hela kvällen hoppas jag!

 

Gammal bild på mig, jag är under året på denna!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards