Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Aamor & Tina - 25 januari 2013 16:39

Ett sånt otroligt härligt ord fredag är!

Trött i morse men så fick jag syn på en annan hund och då sa matte till mig att det var Nisse så jag skulle uppföra mig!

Va då uppföra mig, det gör jag ju alltid, visst det kan vara olika uppföranden men uppföra mig gör jag alltid, hihi!

Matte ville inte diskutera med mig mer för Nisse gick i fatt oss och jag uppförde mig på det positiva sättet, hihi!

Vi nosade på varandra och sen hälsade jag på Nisses matte och hon sa "jaha nu startade den lille motorn igen", hon tycker att det låter som jag har en motor i mig när jag hälsar - okej jag "knorrar" lite om det är det hon menar men det är för att jag vill hälsa på alla sätt som finns, hihi!


Varit en lugn dag hos syrran, vi har sovit och varit ute och busat för att sen sova lite till, perfekt fredag!

Syrran har suttit och vaktat mig medan jag sov även idag men tycker hon att det är kul så kan hon ju göra det!


Matte skulle hämta en sak på postutlämningen men sen hämtade hon mig och vi körde hem nästan direkt - ja körde för vi tog hem min vår bil, jag snodde mattes vante och hon glömde den i bilen så vi får väl hämta den senare.

Nu ska vi hålla helg och det ska bli så skönt för vi ska nog inte göra så mycket som tar på krafterna, hihi!

Matte snackar om att jag behöver bada men hon tycker det är för kallt.

Var -15,5 i morse och ca -5 nu när vi körde hem.


 

Gammal bild!


Trevlig helg alla!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards